Nu hade jag tänkt...

... att lägga in en film här som jag har tagit över Villa Mangosteen och min bungalow. Men se det gick inte för den var för stor. Jag ska se om det går att göra något åt det annars får ni hålla till godo med vanliga foton. Men det vore väl skit om det inte går. Har nån tips så hör av er!!!

Till Camilla kan jag hälsa att det går alldeles utmärkt att dricka den förfärligt äckliga Smirnoff Black Ice eller vad den hette med din fantastiskt goda granatäppeljuice :) Testade det igår, det var kanske därför jag somnade med boken på näsan...

Moppade iväg till supermarketen för att handla. Lätt match, tänkte jag. Ann har ju ritat en karta som inte alls är svår att förstå... Men jag fick ta några varv innan jag kom fram så nu vet jag ordentligt hur det ser ut här. Har säkert gjort 15 högersvängar dessutom så nu finns det ingen hejd på mig!

Det mullrar i bergen. Hoppas det blir lite regn för det är ruggigt fuktigt och kvavt idag. Å det smattra så härligt på taket när det öser ner. Ska kanske ta min eftermiddagslur på eftermiddagen idag, istället för på kvällen...

Nä, dags att jobba!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker