När är det läge att bli hysterisk???!!!

Är det när väskan inte går att stänga? Eller är det när jag inte vet var passet är? Eller är det när simkortet inte funkar i telefonen? Eller är det när jag inte hittar nyckeln för att låsa "skräpgarderoben"? Eller är det när hjärnan står still och jag inte vet hur jag ska göra med handbagaget?

Nä, nu är det nog dags för en buss... pronto!!!

Och för er som inte fattar det där med buss kan jag tala om att vi pratar narkotoka... lugnande... vad som helst... Hur det kom sig att vi döpte det till buss kommer jag inte ihåg i detta förvirrade tillstånd, men det hände på jobbet på luchen nån dag när jag var lite kaxigare än vad jag är just nu...

 Men var är Janne???

Beate!!! Kom hit!!!

HJÄLP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker