Kan själv!

Halv sju i morse åkte Ann hem, så nu är det bara jag kvar. Ja, alltså inte på Villa Mangosteen, utan av mina vänner. Just nu känns det väl inget annorlunda men det lär nog göra det framåt kvällen. Såg just att det kom ett par med ryggsäckar som inkvarterades i en bugalow bredvid mig så jag får väl tränga mig på där om jag får tråkigt :)

Holger behövde bensin så jag tuffade iväg alldeles ensam till macken i vänstertrafiken och tankade. Fast här behöver man inte göra nåt själv. Det är bara att lämna fram nyckeln så fixar killen allt. Holger vill tydligen ha något som heter 91 (???) och det var tomt av sånt i nästan alla kranar så killen hasade runt med moppen och testade runt och jag behövde bara se på. Så skulle vi också ha det i kalla otäcka Sverige!!!

Hörde av Janne att de har -26 grader i Eskilstuna!!! Cirka 62 grader kallare än här alltså... ha ha ha... :)

När jag satt på min veranda och åt äggmacka med Kalles Kaviar planerade jag dagens arbete, så nu är det bara att hugga in. Ska bli riktigt roligt!

Ta på er helställ och mössor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker