Jag ska aldrig...

... mer vara tjänstledig om det är så här det ska va!!!

Det sista jag sa till Janne när vi somnade sista kvällen hemma, det vara att "Om det är så här jobbigt att vara tjänstledig spå vill jag aldrig mer vara det"!!! Då hade jag gnott som sjutton i flera dagar med lägenheten och packat endera till Thailand och endera till landet... Jag var så slut i hela kroppen att jag inte trode det fanns nån ände på det...

... Å så kommer jag hit, efter en jobbig flygresa, och tror i min enfald att jag ska ha lite ledigt och vila min stackars utarbetade kropp!!! Men vad väntar mig??? Jo, en massa lintottar som man måste ta hand om och dessutom åka iväg på en tvådagrs till Phuket med!

Men vi har egentligen haft det väldigt bra och trevligt med Camilla och Fredriks två busungar. Är bara inte van att hålla på med dessa illbattingar dygnet runt. I morgon ska Ann och jag ha en barnfridag och det ska bli ganska skönt :)

Vi har som sagt varit i Phuket och Karon Beach. Kollade in "Vita villan" och sen var vi och åt hos Bernt på hans hotell. Det blev dessutom en del i shopping och massage på gallerian. När vi kom tillbaka till Villa Mangosteen så hann vi knappt i badkläderna för ett svalkande dopp.

Nu ligger vi helt utslagna i varsin bungalow och ska bara läsa och sova... fan, det är jobbigt att vara tjänstledig!!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Kicki

Oj, ja jag har fullt medlidandet med dig...det blir nog bra så småningom :) pussokram

2011-02-09 @ 19:14:23
Postat av: Kicki (husetsrödatestare)

Halloj! Hemma i Sweden. Tillbaka på jobbet. Snöslask. Din lyckans ost/you lucky cheese som ska vara där så länge! Det var jättekul att träffa dig och lycka till med fokuseringen och formuleringarna! Kram Kicki (utan rött-bara vatten och mjölk)

2011-02-09 @ 20:53:27
Postat av: Ylva

Hej Kicki, kul att träffa dig med... men det där med "utan rött-bara vatten och mjölk" känner jag inte igen :) Nog slank det ner en lite droppe eller två :) Vi ses i Gröndal om enmiljonfemhundratusenåttahundranittiosjudagar :):):) Kram



Å Kicki liten :) Pussokram på dig också. Läste just att ni har det bökigt med vädret där på baksidan av landet... illa!!! Hälsa packet :) Kram Kram

2011-02-10 @ 14:34:23
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: MaPa

Stackare vad du har det eländigt, vi lider med dig. Kram

2011-02-10 @ 15:17:28
Postat av: carina

ja, ut med känslorna! Men glöm inte att ta tillvara på tiden, jag vill ha reda på hur det går för kvinnan i boken!

2011-02-12 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker