Jag ger upp...

Nä, det går inte att titta på Melodifestivalen. Det hackar och beter sig så jobbigt. Dessutom har vi nattens fjärde strömavbrott och batteriet på datorn börjar sina.

Å andra sidan så verkligen öser regnet ner och det smattrar ganska sövande mot taket så jag tror det är dags att ge upp. Men jag försökte i alla fall.

Jag får läsa i morgon hur det har gått. Hoppas det går att hitta en dvd senare med alla delfinaler/andrachansen/finalen...

Det värsta är att ac:n inte funkar nu så jag lär väl bad i svett snart... illa illa...

Heja Sverige

Kommentarer
Postat av: carina

Måste bara påpeka att melodifestivalen har ju varit bättre. Tycker inte att du missar mycket. Njut av regnet o svetten så kämpar vi som kan se den usla melodifestivalen här i sverige med snön. Kraaaaam.

2011-02-12 @ 21:49:54
Postat av: MaPa

Det kommer en ny festival nästa år. Skillnaden blir nog inte så stor. Kram

2011-02-13 @ 11:29:53
Postat av: Ylva

Jo Maopa, jag får nog sikta in mig på nästa år. Fast jag är ju tillbaka igen så jag kan se eurovision när Sverige inte går till final... som vanligt!!!



Ja du Carina, just nu vill jag verkligen inte byta även om jag missar årets viktigaste händelse :) Kram på dig och häsa alla som jag känner!

2011-02-13 @ 17:07:38
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker