Igår åt vi middag i en hydda

Nadja, David och jag gav oss ner i "byn" igår och åt på en restaurang som kanske kan kallas vägkrog... eller typ nåt sånt. Det var bara ett tak och sen ett litet kök. Det fanns kanske åtta matplatser och alla satt vi på röda plastpallar. Hur gott som helst och hur udda som helst men hur charmigt som helst. Väldigt trevligt tycker jag. Jag har lite knas med bloggen idag märker jag... Vet inte vad som är fel, men jag avvaktar till i morgon. Har det inte löst sig får jag prata med min systerdotter Kristin, hon är min personliga blogg-fixare :) Jag kan bara lägga in en bild åt gången och det går inte att göra stycken, men vad gör väl det? Jag får göra massa bloggar idag så jag kan få in alla mina bilder :) So, here we go...

Kommentarer
Postat av: malin

Hääärligt med bilder - för oss som ALDRIG kommer komma så långt...

2011-02-28 @ 18:20:00
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker