Hej då till Niklas och Beatrice

Nu  sitter jag nere hos Mr Chu och har sagt hej då till Beatrice och Niklas... snyft... De tar nattbussen till Bangkok, kommer fram klockan 4 i morgon bitti. Hoppas allt går bra för dem :)

Jag har fått lite hjälp med olika saker med datorn, fattar inte vad, men ikväll kan vi i alla fall titta på Melodofestivalen!!! Ska bli kul. Här hos Mr Chu sitter man alldeles gratis och surfar på hans nätverk så det är toppen.

Det är varmt nu men det fläktar riktigt skönt. Jag ska nog bara ta en runda för att handla lite, sen blir det VM. Jag tror det blir alldeles lagom med ett dopp så här på eftermiddagen.

Oj, det hann visst börja regna innan jag var klar... Ja ja , det är så det visst funkar här...

Ha det så skönt ni också ::):):):)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Sawadee Ylva!



Tack for de trevliga orden! :) Vi anlande till Bangkok runt halv fem pa morgonen och holl pa att bli inlurade i en svart bmw av nagon lokalbo som utgav sig for att vara "taxidriver" - helt utan leg eller taxiskylt, samt att det inte gick att oppna inifran. Dar stannade vi inte monga sekunder. Nu, sahar dagen efter, har vi latit Bangkok sjunka in lite och har redan shoppat upp hela reskassan. Smarta falanges eller hur :) Aja, ordning och reda (baht po fredag) Kram pa dig + hela VM.

2011-02-22 @ 05:53:31
Postat av: Ylva

Hallå, har ni shoppat hela Bangkok eller? Det måste ha blivit en ny väska på köpet kan jag tänka :) Ni hade tur med vädret, sen ni for har det regnat konstant. Men idag är det toppen och jag har haft en härlig förmiddag vid poolen. Nya gäster har anlänt, många barn. Men det är kul med liv och rörelse :) Ta det lugnt nu i storstaden, lättlurade falanger är det bästa som finns!!! :) Kram från oss alla /Ylva Ps. Får vi alla nya bath på fredag? Va skönt! Jag "råkade" också shoppa loss lite igår... Ds.

2011-02-22 @ 07:29:30
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker