Framme!!!

Trodde aldrig jag skulle överleva en flygfärd på 11 timmar, men det gjorde jag visst. Allt gick smidigt, bara en liten försening i Bangkok. Ann kom och hämtade mig och efter en liten omväg till affären så fick jag då äntligen se Villa Mangosteen.

Det är ett jättefint ställe, lugnt och behagligt, så här kommer jag att trivas. Min bungalow är precis lagom stor, måste bara fixa ett skrivbord sen är det bara att köra igång.

Fast jag tänker nog ta den första veckan som lite semester. Ann och Camilla med familj är kvar till nästa måndag så till dess får det nog bara bli lite soft.

Igårkväll var det grillfest med allt vad det innebär. Jag slocknade kl 23 och vaknade kl 11 så jag hoppas jag kommer in rätt i Thai-tid. Kul att Eva M. var här med sin kompis Kicki och varsin dotter. Trist bara att de åker hem redan i morgon.

Ikväll gick Ann och jag på spa och fick massage och en blev det middag med Camllas familj.

Hm... ja, nu blev det mest bara en massa information som kanske inte är så intressant. Jag sitter och skriver på Anns Mac och den är inte alls lika rolig som min dator. Men i morgon ska vi försöka få till min uppkoppling som tjorvade lite så det blir nog bättre så småning om.

Nu ska jag sova gott, i mitt nya hem, i min nya säng. Ha det skönt ni där hemma i snöyra och köld.

Natti


Kommentarer
Postat av: malin

Skönt att du är framme och att allt gått bra! Sköt om dig och njuuut!!!! kram från malin

2011-02-06 @ 16:30:57
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Beate

Härligt att du har det bra! Tänkte på dig igår när första delfinalen gick av stapeln :) Kram

2011-02-06 @ 16:50:20
Postat av: Lena

Skönt att få höra att du är framme och att allt är bra! Jag har gått in tusen gånger för att se om du hade uppdaterat, så nu är jag nöjd.



Njut av behagligt klimat, god mat och trevligt sällskap! Här är det kolsvart ute, halt och eländigt och jag mår lite småilla efter att ha ätit för mycket av köttbullarna och moset....

2011-02-06 @ 18:39:39
Postat av: Anonym

Hej Ylva! Låter som du har det hur bra som helst! Vi vill bara säga att vi har det supermysigt i lägenheten och känner oss som hemma! Tack för allt :) lycka till med boken,



Kram

2011-02-06 @ 19:37:29
Postat av: Systeryster

Här är minsann sol och vår (?), snön nästan borta. Och melodifestivalen har aldrig varit bättre, tänk vad du missar.

Men visst, det är säkert ok där du är också :)

Ha det så bra!

2011-02-06 @ 19:44:36
Postat av: Sara

Äntligen, äntligen!

Härligt att höra att du är på plats och att allt har gått bra. Jag är inte avundsjuk, inte bitter och inte ett dugg sugen på att byta ut Thailand mot ett bistert och grått Sthlm...Faktiskt...



Njut av livets goda Ylva, min Ylva:) Det är du värd, tusen gånger om:)



KRAM

2011-02-06 @ 19:57:38
Postat av: Ylva

Tack allihopa!!! Jag ha rdet toppen och har nu fått ordning på uppkopplingen så snart kommer det mera...



Kram

2011-02-07 @ 07:03:59
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker