Första dygnet i "frihet"

Vaknade tidigt och tur var väl det för en miljon saker stod på "att göra"-listan. Först gick jag till Carola på salongen och hälsade på. Fantastiska, starka Carola som bara nöter på, hur orkar hon? Tänkte jag skulle hinna klippa mig men hon har så mycket att göra så vi får se hur det blir.

Sen ner på stan och in på banken, men som vanligt ska något strula. Skönt att få bli lite förbannad så här första dagen i frihet och mitt i allt kaos som är... ha ha ha ... Jag gick en stund och sparkade på gatstenarna i ren ilska men sen bet jag ihop och halade upp listan på allt som skulle fixas. Hittade en bra present till Janne som fyller år i morgon :) Sen blev det naturligtvis en bok till och lite apoteksprylar å lite annat pyssel.

Har ägnat resten av dagen/kvällen åt att städa mitt hem. Vill att tjejerna ska tycka det är fint när de kommer på fredag för att flytta in. Har haft ångest läääänge för att dra fram spisen och ta hand om vad som finns där bakom... Men döm om min förvåning när det enda jag hittade var damm. Vet inte vad jag hade förväntat mig, men inte var det damm i alla fall :)

Beate kom hit en sväng. Skönt att få träffa henne en sista sväng innan jag sticker. Hon håller på att sälja sin lägenhet och flytta till Södermalm, så när jag kommer hem igen kanske jag inte har henne här... snyft...

Nä, nu får det snart va slut med snyft och snörvel... Har tittat på "Sofias änglar" och gråtit ... och blev det "Mijionären" och mer tårar... 

Skönt att kunna avsluta kvällen med "Cougar Town", så galet kul!!! 

Ses i morgon :)  

Kommentarer
Postat av: hanna

snyft ylva jag saknar dig redan.. kom tillbaka... :) men du kommer åtminstone vara i swe igen snart då kan man ju iallafall hälsa på dig.. ha skönt i solen.. massor av kramar hanna ps ska börja med bilderna nu :)

2011-02-02 @ 09:58:56
Postat av: MaPa

Sönt att ha städet gjort. Bara ett par dar kvar!Kram

2011-02-02 @ 10:28:02
Postat av: Ylva

NU är dtädet snart klart:) Men jag har ju en hel dag till på mig :)



Hanna, vad skönt att jag redan är saknad på jobbet :)

2011-02-02 @ 18:18:35
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker