Å regnet de bara öser ner... trall la la la ...

Idag har varit en konstig dag. Först var det mulet å så kom ösregnet... sen var det mulet å så kom solen... sen var det mulet å så kom dripp-dropp-regnet :)

Jag passade på att gå ut och promenera när det var dripp-dropp, riktigt svalt och skönt. Jag kan ju inte bara sitta på moppen hela tiden, måste ju röra på mig också.

Har idag drabbats av det som i folkmun kallas för skrivkramp! Fast jag vet inte om det var så mycket kramp å tala om. Snarare ett stort jä...a motstånd bara :) Men det drabbar säkert alla. Även solen har fläckar som vi alla vet!!!

Nu tror jag det just har kommit nya gäster till VM. Det låter som glada barn som spelar munspel :)

Har inte så mycket annat att berätta om idag. Det blir ju vardag här också... typ...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker