"Ännu en dag på landet"... eller "Vem fan bryr sig om rubriken?"

Jag har fått fint besök till landet! Storfrämmande!

Vinet flödar och grillen går varm. Alltså... Anette dricker vin och jag lagar mat...


                                   Meningen var att Anette skulle komma hit och vila upp sig...      
                       

                                     - Var f-n är min filofax???!!!??? Abstinensvarning!!!

                        

                                                        -Hade jag kul igår eller??? Jo tydligen, fick...

                       

                                                    ... oväntat besök från stan... :)

                        

                                      -Men... jäkla fotografer!!! Vi vill inte va med på bild!!!


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Nu börjar det bli lite tråkigt här tycker jag :(

Händer det ingenting hos dig?

2011-08-09 @ 12:39:21
Postat av: Ylva

Jag skrev en ny för flera timmar sen men det går så jääää-la trögt på det här stället!!! hade jag inte varit så bekväm hade jag bytt blogg-ställe för läääääänge sen... suck...

2011-08-09 @ 23:36:05
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker