Tack å hej!

Nu är manuset skickat till några förlag runt om i landet. Om jag fattat det rätt kan det dröja upp till tre månader innan man får svar, men dröjer det så länge betyder det nog att de inte är intresserade. Så nu ska jag ta tag i jobbsökeriet, blir ju som sagt officiellt arbetslös på torsdag. Måste kanske också skriva in mig på arbetsförmedlingen, får se om jag kan göra det i Kalmar.

Detta blir mitt sista inlägg här på bloggen. Jag har faktiskt tröttnat, mycket beroende på dåligt med läsare och aldrig någon som kommenterar. Kanske kommer jag tillbaka någon annanstans, men här och nu är det slut.

Over and out! 


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Nämen, så kan du väl inte göra! Det blir ju trist.

Lycka till med jobbsökeriet i alla fall!

2011-08-30 @ 18:05:44
Postat av: Systeryster

Nämen, så kan du väl inte göra! Det blir ju trist.

Lycka till med jobbsökeriet i alla fall!

De få kommentarerna kanske kan bero på de omöjliga koder man måste skriva för att få kommentera :(

2011-08-30 @ 18:09:36
Postat av: Systeryster

Ja du ser. Koden godkänns inte, men rätt var det är så är det 2 kommentarer! Å nu blir det 3! Kanske?

2011-08-30 @ 18:11:25
Postat av: MaPa

Vi kommer att sakna det. Lycka till med jobbsökeriet. Kram

2011-08-31 @ 10:33:14
Postat av: Kristin

Trist!

2011-08-31 @ 18:56:10
URL: http://kristinosterberg.blogspot.com
Postat av: FÖ

NEEJ fortsätt!



och lycka till med boken och med jobbsökandet!



i slutet av september är det bokmässa i göteborg. där kan man säkert träffa lämpliga människor..

2011-09-03 @ 18:04:11
Postat av: Martin

Vad synd att du slutar blogga. Lycka till med boken i alla fall. Och behöver du mer inspiration till ditt skrivande i framtiden så tycker jag du ska kolla in nystartade tidningen Skriva på www.tidningenskriva.se!

2011-10-16 @ 21:31:01
URL: http://www.tidningenskriva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker