Nattmarodören

Igår kväll satt jag i lugnan ro och kollade på tv. Plötsligt hörde jag något bakom ryggen som prasslade... och sen hörde jag något i väggen som prasslade... och sen hörde jag något på taket som prasslade... Det lät som ett stort djur, typ ett vildsvin eller en stor boa eller så... Men idag har jag nog kommit på vem det var som höll mig vaken halva natten...

                        
                                 ... typ fyra centimeter lång och bullig som en liten björnunge :):)

För några dagar sedan var syrran och hennes Sofie och Hanna här och hälsade på :) Vi spelade spel och fixade hår och ögon :)

                            

                                                      Finfin middag blev det också :)
                         

             Härliga dagar med hyfsat fint väder och mina fina flickor, kan inte bli så mycket bättre :)

Just nu håller jag på att skriva ett "förord" eller ett "följebrev" till boken och sen kan jag nog ta och skicka iväg allt. Tror jag... Fast det går ju att peta lite till och sen kanske jag måste ändra lite på några saker och efter det ska jag nog skriva nya rubriker för de gamla suger och sen bör jag nog lusläsa allt och kolla upp några saker till och sen... suck... 

Nä, "Kill you´r darlings" som Sara brukar säga. Har jag lite flyt nu med de sista meningarna så ligger nog allt på lådan i slutet av veckan :)

Natti

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Kämpa på och lycka till!

2011-08-22 @ 23:23:58
Postat av: Ylva

Tack syster! Jag kör ner huvudet och tar de sista på ren rutin ;););)

2011-08-23 @ 01:04:17
URL: http://ylvanylander.blogg.se/
Postat av: MaPa

Du kan nog sluta peta och skicka i stället. Vi håller tummarna. Kram

2011-08-23 @ 16:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker