Ylvas Grand Slam

Är man den sista gästen för säsongen på Villa Mangosteen ingår det vissa förpliktelser och ärofylda uppgifter. Naturligtvis ska det släckas och låsas och bommas igen. Men sen måste ju också ölkylen tömmas.

Tömningen av kylen började jag med redan när jag anlände och den sista knäcktes dagen innan jag åkte hem. Detta är det enda rekord jag innehar så jag tänker njuta av det till någon annan slår mig. Vi döpte det till "Ylvas Grand Slam" 

     
        Tiger                              Singha                    Heineken                          Chang

Klarade av den sista lilla Changen också, men den bilden försvann i och med filfel och konstigheter med min kamera. Hade jag fått en dag till på mig hade jag kunnat ta ett ärovarv med den sista stora Singhan, men jag orkade bara inte. Istället försökte jag köpa de sista sex för att gå bakom min bungis och hälla ut dem, men då kom "konstapel" Johan och sa Aja Baja, inte fuska! Så det sprack, men jag är nöjd ändå :)

Efter detta hårda arbete känner jag att jag verkligen uppskattar vanligt svenskt kranvatten!!!

Chingeling!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker