Vilken kväll!

´                                      En helt galet vacker, kall, syrerik och fantastisk kväll :)

                        

                        
                                                                         Vilken måne!

Nu har jag gjort i ordning två skrivhörnor, en på verandan och en i köket. Det ska nog gå alldeles utmärkt att sitta där och författa :)

Var uppe tidigt i morse och tog min första promenad, sen blev det en till på eftermiddagen. Nu sitter jag och tittar på Hammarby-Landskrona. Hade nog förväntat mig en jordskredsseger till Bajen men just nu ser det inte så bra ut... Ok, de vinner klackmatchen, det får väl duga...

Stegräknaren säger: 10831
Plankan: 47 sek (illa, illa)

Kom igen Bajen!!!


Kommentarer
Postat av: MaPa

Skönt att det slutade som det gjorde

2011-04-19 @ 16:04:24
Postat av: malin & bolsjevikerna

UNDERBAR månbild! Det är såå vackert! Har du inga fladdermöss hos dig på landet?

2011-04-26 @ 19:24:29
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Ylva

Jo, vi har massor av fladdermöss. Men jag vet inte om det är för kallt på kvällarna ännu... Men de kommer när det är dags, var så säker :) Kram

2011-04-26 @ 20:31:25
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker