Härliga vår!

Har haft några riktigt bra dagar på landet. Solen har skinit från en molnfri himmel och igår var det till och med så jag kunde sitta utomhus med bara ett linne på mig. Morgnar och kvällar har varit väldigt kyliga, i morse var det +2 utomhus och 14,7 inne... var tvungen att tända en brasa så fort jag vaknade. Ganska mysigt, men nu längtar jag efter lite värme. Den ska visst komma i helgen :)

Åkte till Torsås idag för att handla lite, typ apoteket å så. Vet inte hur många invånare det finns i Torsås men jag tror att ALLA befann sig där just då... tror aldrig jag sett så många besökare per kvadratmeter på ett apotek tidigare. Well well, jag får göra ett nytt försök i morgon. Gick till det andra apoteket istället; systembolaget. Packet som var här i helgen drack upp mitt vin och jag vill inte riskera att jag blir sugen och det inte finns något, så jag tänkte fylla på bara för att... typ... :) Kom på när jag var där att jag ganska snabbt kan bli igenkänd så jag får nog hitta ett systembolag att ha i "reserv", får ju inte göra mig känd som en vinpimplarkärring :):):) Kanske ska kolla upp det där med att beställa på nätet...

Går mina promenader varje dag och gör plankan som jag ska. Idag klarade jag 1,02 men höll på att kräkas på kuppen. Känner mig verkligen så otränad som jag någonsin varit... det är bara att tugga på och ta en och annan uppstötning så jag till slut kan slå mitt eget rekord :)

Nä, dags att lägga in mer ved i brasan :)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker