Spegelblankt lugn

                       Fick återigen en helt fantastisk morgon med klarblå himmel och helt vindstilla

                            

Har tagit min morgonpromenad och sen åkte jag till Lantmännen och köpte lite jord, blommor och frön för i eftermiddag ska jag så och plantera. Sen ska jag försöka mossbekämpa vår gräsmatta, den ser för bedrövlig ut. Men först ska jag sitta några timmar och skriva, känner att jag har kommit bra till ro nu för att kunna göra det.

Dessutom har jag inte gjort ett jäkla någe i helgen... Var ju först i Växjö/Helsingborg på påskafton. På påskdagen var jag hemma hos moster och kusin Marie, Annelie och Malin med familjer. Såååå trevligt, tack för god mat och trevligt sällskap! :) Och igår låg jag mest i solen och gassade. Har börjat läsa Igelkottens elegans och den är lite svår att släppa. Kan kanske ta mig en liten stund senare :):)

Hoppas ni mår lika bra som jag gör! Hej hopp!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min goda Ylva! Det ser heeelt underbart ut på bilden! Kram

2011-04-26 @ 19:22:16
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Ylva

Det är magiskt :)

2011-04-26 @ 20:00:42
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker