Lugn fixardag

Mådde lite bättre idag så jag masade mig iväg och handlade lite mer blommor till alla lådor och mera jord så jag kan få min örtagård. Lyckades också hitta en ny vaxduk som jag först tänkte lägga där ute. Men nu funderar jag på om jag ska lägga den som finns på glasverandan där ute och den nya där inne... Ja, det får väl testas fram.

Lyckades också fixa tv:n som slutade fungera i går kväll. Jag drog ut sladdar och kort och sen räknade jag till trettio och sen satte jag tillbaka allt. Så nu har jag kunnat kolla American Idol, underbart program. Nu kollar jag på genomspelningen av alla låtar som ska vara med på Eurovision... och då slog det mig att "Ska jag behöva sitta här och titt på det ensam?". Vet inte ens när det går men det kan jag ju googla på :)

Annars tycker jag det är lite snurrigt när solen skiner fram till nio på kvällarna, påskliljor och tulpaner blommar för full, å så gör de reklam för hockey-VM som visst börjar typ i morgon... Lite snurrigt tycker jag. Lägg ner skiten, den kommer så fel i tiden och INGEN kan väl vara intresserd av detta... eller??? Nä, nu ska det vara fotbolloch friidrott som ska avlösa varandra :)

Nu växer gräset som sjutton ute så i morgon bara MÅSTE jag orka klippa... annars får vi så småningom plocka fram röjsågen och det blir ju bra mycket jobbigare. Nä, Alvedon och ett glas rött sen ska jag nog kunna sova bort all hosta :)

Sussa lugnt

Kommentarer
Postat av: MaPa

Lycka till med klippningen man får i alla fall styrketräning av den. kram

2011-04-29 @ 09:53:02
Postat av: Ylva

Jo, det blev ett bra träningspass :) Kram

2011-04-30 @ 13:09:51
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker