Jag är lite sjuk idag... :(

Vaknade i morse med massa host från lungan och sveda i halsen... Inge kul :( Tog två Alvedon och somnade om, vaknade halv tolv!!! Ja kära nån, men det kändes lite bättre i alla fall. Var tvungen att gå upp och hissa flaggan för syster fyller år idag. Sen försökte jag jaga ikapp Kalmarsundsregionens renhållarbil för jag ville bli av med alla sopor. Men han var inte i området för min skull tydligen, så jag får vänta till nästa vecka 

Igår körde jag "Mossa GTI" på gräsmattan för att få bukt på all mossa som växer här. Någon av de närmaste dagarna måste jag ta fram gräskipparen så nu får den här förkylningen gå över snabbt. Sen har jag planterat några blommor och köpte även några fröpåsar, men det får också vänta till jag känner mig bättre.

Jag har i alla fall suttit de senaste dagarna och skrivit en hel del. Så nu är det snart dags för Sara och komma ner så jag kan få lite hjälp av henne. Jag tror jag är på helt rätt spår, men det skadar ju aldrig med input från en sanningssägare. Sen har vi ju också mycket att skvallra om så det ska blir riktigt kul när hon kommer :)

Idag har det varit ganska kallt här, nordostlig vind. Vattnet var alldeles svart längst ut mot Öland och det gick massa vita gäss därute. Men solen skiner och jag har knappt sett ett moln sen jag kom ner för två veckor sedan. Helt otroligt! 

Nä, nu ska jag medicinera mig och sen krypa ner. Måste måste måste bli frisk så jag kan klippa gräset... Fan, det e tungt att vara husägare :):)

Natti 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaaa! Jihoo!

Jag kommer gärna som du vet. Ska bara installera mig med nya arb.uppgifterna och kolla om jag kan flexa ut en torsdag så att jag kan vara hos dig fre-sön:))

Kan tänka mig att det blir ngn gång i mitten eller slutet av maj:)

Stora Kramar

2011-04-28 @ 09:25:46
Postat av: Ylva

Ja men det passar ypperligt!!! Vi hörs närmare :) Kram Kram

2011-04-28 @ 10:32:15
URL: http://ylvanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker