Förkyld julhelg


Fy va det är trist att vara så här sjuk, särskilt när det är jul. Trodde jag var på bättringsvägen men det kom ett bakslag som heter duga. Nåväl, nu känns det bättre och jag hoppas jag kan jobba i morgon.

Tur att Janne har varit här och tagit hand om mig hela julen. Han har lagat mat och diskat och bäddat och pysslat. När han kom hade han med sig flyttkartonger och jag hade tänkt börja packa lite. Men det enda jag lyckades få ihop var en kartong med CD och gamla vinyl som Janne får ta med hem och bevaka. Törs inte ställa dem på vinden när jag är borta.

Det har varit jättekul med alla svar jag har fått efter mina mail i helgen. Kul att alla är så uppmuntrande när det gäller mitt lilla projekt. Har ju satt lite mer press på mig själv genom att berätta för allt och alla, men hitintills har jag jobbat bäst med kniven mot strupen så det ska nog bli bra... tror jag :)

Nä, nu är det dags för två Alvedon och sen sängen.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: malin

Hej Ylva! Det här kommer bli skitspännande! Kram Malin

2010-12-27 @ 14:59:38
URL: http://www.ostbagar.dinstudio.se
Postat av: Beate

Vi i Kransen hejar och jublar! Det ska bli enormt skoj att följa din blogg :)

2010-12-27 @ 21:18:11
Postat av: Mamma

2010-12-28 @ 11:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker