Facebook-träning

Fick en grundlig utbildning av Carina i användandet av facebook och sen fick jag stränga order att vara inne varje dag och träna.

Så nu ska jag göra som alla andra, börja träna efter alla helger. Andra går på gymmet, jag ska in på facebook. Känns nästan lika jobbigt. Men det var kul att vara inne nyss för min gamla underbara kompis Yvonne var där så vi fick prata lite. Händer tyvärr inte så ofta.

Har tagit en kompledig dag och tänker bara ta det lugnt och vila lite. Förkylningen vill inte riktigt släppa så nu får det bli lite olika huskurer.

Tänkte jag skulle få till den här sidan snart, med lite bilder och kul logga. Ska fundera lite och prata med Kristin (om hon har någon röst efter hennes förkylning). Jag återkommer framåt kvällen med nåt spännande :)

See you later

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du milde! Ska man behöva lära sig det där med facebook också för att följa med. Vojne vojne

2010-12-30 @ 11:31:49
Postat av: Rune Nylander

Ser bra ut men jag hittar inget FB-inlägg om bloggen!

/R

2010-12-30 @ 12:26:35
Postat av: Ylva

Nej för sjutton Mamma... låt bli facebook. Du kommer bli galen och trycka på alla knappar som finns. Men du kanske ska fundera på att fixa en egen blogg... hm... det kanske vore nåt!

Kram

2010-12-30 @ 12:40:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Ylva

Men lillebror vad du tjatar!!! Jag ska!!! Snart!!!

2010-12-30 @ 12:40:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

eXTReMe Tracker